среда, 30. јануар 2019.

AKTUELNO CENTAR EQUILIBRIUM






 CENTAR EQUILIBRIUM 
Psihoterapija/ savetovanje/  edukacija/  istraživanje/ konsalting

Jelenа Lj. Minić 

psiholog i sistemski porodični psihoterapeut
                                           Kontakt telefon: 065 8 439 448



________________________________________________________________




CENTAR EQUILIBRIUM 

·         Psihoterapijski i savetodavni rad sa  porodicama, parovima, pojedincima, grupama.
·         Edukacije, treninzi, radionice za decu, mlade i odrasle.
·         Profesionalno usmeravanje učenika.
·         Istraživačke usluge.
·         Konsalting.

______________________________________________________________________________


Ul. Vlade Ćetkovića bb (lokal broj 9)
   Zgrada ,,Sunce 2’’
Kosovska Mitrovica

 _________________________________________________________





























































































УСПЕШНО РЕАЛИЗОВАН ЈОШ ЈЕДАН СЕМИНАР - ВЕШТИНЕ КОНСТРУКТИВНЕ КОМУНИКАЦИЈЕ НА ФИЛОЗОФСКОМ ФАКУЛТЕТУ У КОСОВСКОЈ МИТРОВИЦИ

 На Филозофском факултету у Косовској Митровици 09. и 10.06.2017. реализован је семинар под називом Вештине конструктивне комуникације“. Семинар је акредитован од стране Завода за унапређење образовања и васпитања Србије за школску 2016-17 и 2017-18 годину; Каталошкиброј: 97; Компетенцијa: K4; Приоритет: 4; Трајање два дана; Број бодова: 16; Област: Васпитни рад; Институција/ Филозофски фaкултет - Косовска Митровица, Филипа Вишњића бб, Косовска Митровица; Особе за контакт/ Миљана Павићевић, miljanapavicevic@yahoo.com, 064 4 029 090 и Јелена Минић 065 8 439 448 jminic@yahoo.com.
Аутори и реализатори- доц. др Јелена Минић и МА Миљана Павићевић, Филозофски факултет - Косовска Митровица, Катедра за психологију.
Реализатори - Јелена Минић, доцент, Филозофски факултет, Универзитет у Приштини, Косовска Митровица; Биљана Јаредић, доцент, Филозофски факултет, Универзитет у Приштини, Косовска Митровица; Миљана Павићевић, мастер психолог, Филозофски факултет, Универзитет у Приштини, Косовска Митровица; Драгана Станојевић, доцент, Филозофски факултет, Универзитет у Приштини, Косовска Митровица; Тијана Тодић Јакшић, асистент, Филозофски факултет, Универзитет у Приштини, Косовска Митровица; Татјана Радојевић, доцент, Филозофски факултет, Универзитет у Приштини, Косовска Митровица.
Општи циљеви - Усвајање и развијање вештина конструктивне комуникације код наставника и сарадника основних и средњих школа и јачање способности да стечене вештине пренесу ученицима у циљу стварања оптималног окружења за васпитно-образовни рад и општи развој.
            Специфични циљеви - Развијење способности и стицање вештина за директно изражавање свог мишљења и осећања и заузимање става; Способност препознавања и разликовања пасивног и агресивног понашања, упознавање са последицама таквих врста понашања и креирање нове врсте понашања – асертивног понашања; Усвајање животне филозофије жеља уместо филозофије захтева; Упознавање и примена основних техника комуникације, проширивање репертоара понашања; Стицање способности препознавања манипулације и овладавање техникама избегавања манипулације; Побољшање и развијање вештина комуникације у циљу конструктивног решавања проблема између ученика, наставног кадра и стручних сарадника у основним и средњим школама; Усвајање вештина конструктивног упућивања критике и ТИ - ЈА порука.
Теме програма - Јачање самопоуздања и самопоштовања; Пасивно и агресивно понашање; Отклањање ирационалних уверења; Технике успешне комуникације; Позитивна психологија, Технике избегавања манипулације; Бес; Конструктивно решавање конфликта; ТИ - ЈА поруке; Животне позиције у учионици.
Циљна група - Наставник разредне наставе, наставник предметне наставе – основна школа, наставник предметне наставе – гимназија, наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа, наставник стручних предмета – средња стручна школа, наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју, наставник у школи за образовање одраслих, наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне), наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне), наставник изборних и факултативних предмета, васпитач у предшколској установи, медицинска сестра – васпитач, васпитач у дому ученика, стручни сарaдник у предшколској установи, стручни сарадник у школи, сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник).
Полазници могу стечена знања и вештине конструктивне комуникације да примењују у различитим релацијама у оквиру свог радног места (на пример: са управом школе и другим колегиницама и колегама). Нарочито је важна примена вештина конструктивне комуникације на релацији наставник, тј. стручни сарадник- родитељ(и). Такође полазници семинара стечене вештине могу да искористе и зарад боље комуникације унутар одељења, што резултира бољом атмосфером унутар групе, а и већим задовољством самом школом од стране ученика.  Примењујући неке од вештина конструктивне комуникације полазници семинара повећавају и своју компетентност на радном месту, чиме се побољшава и квалитет рада у целини.
На семинару је било  укупно 14 полазника: учитеља, наставника, професора, васпитача, психолога.  Резултати евалуационог упитника показују да су полазници задовољни семинаром и да реализацију и организацију семинара оцењују високом оценом. Наиме, максимално су задовољни садржајем програма и њиховом реализацијом, као и  комуникацијом на релацији реализатор - учесници, где посебно истичу значај  добијања  повратне информације о раду и продуктима  рада.
Преносимо неке утиске полазника јунског семинара:
,, Користан је и употребљив у васпитно- образовном раду,,
,,Занимљиво предавање, едукативно,,
,,Предавачи су позитивни и комуникативни и остварују добру интеракцију са учесницима семинара,,
,,Врло едукативно, искористиво у пракси,,
,,Може се много научити колико о понашању других толико и о свом понашању и кориговању истог,,
,,Семинар је врло конструктиван, реализатори семинара су се потрудили да нам семинар буде занимљив и применљив у пракси,,

Реализатори јунског семинара:
доц. др  Јелена Минић
МА Миљана Павићевић
МА Тијана Тодић Јакшић
_________________________________________________________________________________

СЕМИНАР- ВЕШТИНЕ КОНСТРУКТИВНЕ КОМУНИКАЦИЈЕ-  ПОНОВО је акредитован од стране Завода за унапређење образовања и васпитања, САДА  за школску 2016- 17 и 2017- 18 годину



Чланови стручног тима ЦЕНТРА ЕКВИЛИБРИЈУМ су аутори и реализатори СЕМИНАРА- ВЕШТИНЕ КОНСТРУКТИВНЕ КОМУНИКАЦИЈЕ


СЕМИНАР- ВЕШТИНЕ КОНСТРУКТИВНЕ КОМУНИКАЦИЈЕ- акредитован од стране Завода за унапређење образовања и васпитања за школску 2016- 17 и 2017- 18 годину.

 

Основни подаци о СЕМИНАРУ
Каталошки број: 9
7
Компетенцијa: K4
Приоритет: 4
Институција/ Филозофски фaкултет - Косовска Митровица, Филипа Вишњића бб, Косовска Митровица
Особа за контакт/ Миљана Павићевић, miljanapavicevic@yahoo.com, 064/402-9090
Аутори и реализатори- Миљана Павићевић и доц. др Јелена Минић, Филозофски факултет - Косовска Митровица, Катедра за психологију.
Реализатори- Јелена Минић, доцент, Филозофски факултет, Универзитет у Приштини, Кососвска Митровица; Биљана Јаредић, доцент, Филозофски факултет, Универзитет у Приштини, Кососвска Митровица; Миљана Павићевић, мастер психолог, Филозофски факултет, Универзитет у Приштини, Кососвска Митровица; Драгана Станојевић, доцент, Филозофски факултет, Универзитет у Приштини, Кососвска Митровица; Тијана Тодић Јакшић, асистент, Филозофски факултет, Универзитет у Приштини, Кососвска Митровица; Татјана Радојевић, доцент, Филозофски факултет, Универзитет у Приштини, Кососвска Митровица.
Општи циљеви - Усвајање и развијање вештина конструктивне комуникације код наставника и сарадника основних и средњих школа и јачање способности да стечене вештине пренесу ученицима у циљу стварања оптималног окружења за васпитно-образовни рад и општи развој.
Специфични циљеви-  Развијење способности и стицање вештина за директно изражавање свог мишљења и осећања и заузимање става; Способност препознавања и разликовања пасивног и агресивног понашања, упознавање са последицама таквих врста понашања и креирање нове врсте понашања – асертивног понашања; Усвајање животне филозофије жеља уместо филозофије захтева; Упознавање и примена основних техника комуникације, проширивање репертоара понашања; Стицање способности препознавања манипулације и овладавање техникама избегавања манипулације; Побољшање и развијање вештина комуникације у циљу конструктивног решавања проблема између ученика, наставног кадра и стручних сарадника у основним и средњим школама; Усвајање вештина конструктивног упућивања критике и ТИ- ЈА порука.
Теме програма - Јачање самопоуздања и самопоштовања; Пасивно и агресивно понашање; Отклањање ирационалних уверења; Технике успешне комуникације; Позитивна психологија, Технике избегавања манипулације; Бес; Конструктивно решавање конфликта; ЈА – ТИ поруке; Животне позиције у учионици

Циљна група - Наставник разредне наставе, наставник предметне наставе – основна школа, наставник предметне наставе – гимназија, наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа, наставник стручних предмета – средња стручна школа, наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју, наставник у школи за образовање одраслих, наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне), наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне), наставник изборних и факултативних предмета, васпитач у предшколској установи, медицинска сестра – васпитач, васпитач у дому ученика, стручни сарaдник у предшколској установи, стручни сарадник у школи, сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
Број учесника-  30
Трајање - два дана (16 бодова)
Област - ВАСПИТНИ РАД
Цена по учеснику-  3 000 динара за оба дана. У цену је укључен комплетан материјал са обуке, сертификат, ручак и освежење у паузама (за оба дана)






Нема коментара:

Постави коментар

Породица и смрт као дефинисан губитак

 Породица и смрт као дефинисан губитак              Најчешће се под губитком подразумева смрт, као коначни, иреверзибилан, дефинисан и дефин...