CENTAR
EQUILIBRIUM
Psihoterapija/ savetovanje/
edukacija/ istraživanje/ konsalting
Jelenа Lj. Minić
psiholog i sistemski porodični psihoterapeut
Kontakt
telefon: 065 8 439 448
________________________________________________________________
CENTAR
EQUILIBRIUM
·
Psihoterapijski
i savetodavni rad sa porodicama, parovima, pojedincima, grupama.
·
Edukacije,
treninzi, radionice za decu, mlade i odrasle.
·
Profesionalno
usmeravanje učenika.
·
Istraživačke
usluge.
·
Konsalting.
Ul.
Vlade Ćetkovića bb (lokal broj 9)
Zgrada ,,Sunce 2’’
Kosovska
Mitrovica
_________________________________________________________
УСПЕШНО РЕАЛИЗОВАН ЈОШ ЈЕДАН СЕМИНАР - ВЕШТИНЕ КОНСТРУКТИВНЕ КОМУНИКАЦИЈЕ НА ФИЛОЗОФСКОМ ФАКУЛТЕТУ У КОСОВСКОЈ МИТРОВИЦИ
На
Филозофском факултету у Косовској Митровици 09. и 10.06.2017. реализован је
семинар под називом “Вештине
конструктивне комуникације“. Семинар је
акредитован од стране Завода за унапређење образовања и васпитања Србије за школску 2016-17 и 2017-18 годину; Каталошкиброј:
97; Компетенцијa: K4; Приоритет: 4; Трајање два дана; Број бодова: 16; Област:
Васпитни рад; Институција/ Филозофски фaкултет -
Косовска Митровица, Филипа Вишњића бб, Косовска Митровица; Особе за
контакт/ Миљана Павићевић, miljanapavicevic@yahoo.com, 064 4 029 090 и Јелена
Минић 065 8 439 448 jminic@yahoo.com.
Аутори и реализатори-
доц. др Јелена Минић и МА Миљана Павићевић, Филозофски факултет - Косовска
Митровица, Катедра за психологију.
Реализатори - Јелена Минић, доцент, Филозофски факултет, Универзитет у Приштини, Косовска Митровица; Биљана Јаредић, доцент, Филозофски факултет, Универзитет у Приштини, Косовска Митровица; Миљана Павићевић, мастер психолог, Филозофски факултет, Универзитет у Приштини, Косовска Митровица; Драгана Станојевић, доцент, Филозофски факултет, Универзитет у Приштини, Косовска Митровица; Тијана Тодић Јакшић, асистент, Филозофски факултет, Универзитет у Приштини, Косовска Митровица; Татјана Радојевић, доцент, Филозофски факултет, Универзитет у Приштини, Косовска Митровица.
Реализатори - Јелена Минић, доцент, Филозофски факултет, Универзитет у Приштини, Косовска Митровица; Биљана Јаредић, доцент, Филозофски факултет, Универзитет у Приштини, Косовска Митровица; Миљана Павићевић, мастер психолог, Филозофски факултет, Универзитет у Приштини, Косовска Митровица; Драгана Станојевић, доцент, Филозофски факултет, Универзитет у Приштини, Косовска Митровица; Тијана Тодић Јакшић, асистент, Филозофски факултет, Универзитет у Приштини, Косовска Митровица; Татјана Радојевић, доцент, Филозофски факултет, Универзитет у Приштини, Косовска Митровица.
Општи циљеви - Усвајање и
развијање вештина конструктивне комуникације код наставника и сарадника
основних и средњих школа и јачање способности да стечене вештине пренесу
ученицима у циљу стварања оптималног окружења за васпитно-образовни рад и општи
развој.
Специфични циљеви - Развијење способности и стицање вештина за директно изражавање свог мишљења и осећања и заузимање става; Способност препознавања и разликовања пасивног и агресивног понашања, упознавање са последицама таквих врста понашања и креирање нове врсте понашања – асертивног понашања; Усвајање животне филозофије жеља уместо филозофије захтева; Упознавање и примена основних техника комуникације, проширивање репертоара понашања; Стицање способности препознавања манипулације и овладавање техникама избегавања манипулације; Побољшање и развијање вештина комуникације у циљу конструктивног решавања проблема између ученика, наставног кадра и стручних сарадника у основним и средњим школама; Усвајање вештина конструктивног упућивања критике и ТИ - ЈА порука.
Теме програма - Јачање самопоуздања и самопоштовања; Пасивно и агресивно понашање; Отклањање ирационалних уверења; Технике успешне комуникације; Позитивна психологија, Технике избегавања манипулације; Бес; Конструктивно решавање конфликта; ТИ - ЈА поруке; Животне позиције у учионици.
Специфични циљеви - Развијење способности и стицање вештина за директно изражавање свог мишљења и осећања и заузимање става; Способност препознавања и разликовања пасивног и агресивног понашања, упознавање са последицама таквих врста понашања и креирање нове врсте понашања – асертивног понашања; Усвајање животне филозофије жеља уместо филозофије захтева; Упознавање и примена основних техника комуникације, проширивање репертоара понашања; Стицање способности препознавања манипулације и овладавање техникама избегавања манипулације; Побољшање и развијање вештина комуникације у циљу конструктивног решавања проблема између ученика, наставног кадра и стручних сарадника у основним и средњим школама; Усвајање вештина конструктивног упућивања критике и ТИ - ЈА порука.
Теме програма - Јачање самопоуздања и самопоштовања; Пасивно и агресивно понашање; Отклањање ирационалних уверења; Технике успешне комуникације; Позитивна психологија, Технике избегавања манипулације; Бес; Конструктивно решавање конфликта; ТИ - ЈА поруке; Животне позиције у учионици.
Циљна група - Наставник
разредне наставе, наставник предметне наставе – основна школа, наставник
предметне наставе – гимназија, наставник општеобразовних предмета – средња
стручна школа, наставник стручних предмета – средња стручна школа, наставник у
школи за образовање ученика са сметњама у развоју, наставник у школи за
образовање одраслих, наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој
школи (музичке, балетске, ликовне), наставник стручног предмета у
основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне), наставник
изборних и факултативних предмета, васпитач у предшколској установи, медицинска
сестра – васпитач, васпитач у дому ученика, стручни сарaдник у предшколској установи, стручни сарадник у школи,
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник).
Полазници могу стечена знања и
вештине конструктивне комуникације да примењују у различитим релацијама у
оквиру свог радног места (на пример: са управом школе и другим колегиницама и
колегама). Нарочито је важна примена вештина конструктивне комуникације на
релацији наставник, тј. стручни сарадник- родитељ(и). Такође полазници семинара
стечене вештине могу да искористе и зарад боље комуникације унутар одељења, што
резултира бољом атмосфером унутар групе, а и већим задовољством самом школом од
стране ученика. Примењујући неке од вештина конструктивне комуникације полазници семинара
повећавају и своју компетентност на радном месту, чиме се побољшава и квалитет
рада у целини.
На семинару је
било укупно 14 полазника: учитеља, наставника,
професора, васпитача, психолога.
Резултати евалуационог упитника показују да су полазници задовољни
семинаром и да реализацију и организацију семинара оцењују високом оценом. Наиме,
максимално су задовољни садржајем програма и њиховом реализацијом, као и комуникацијом на релацији реализатор - учесници,
где посебно истичу значај добијања повратне информације о раду и продуктима рада.
Преносимо неке
утиске полазника јунског семинара:
,, Користан је и употребљив у васпитно- образовном раду,,
,,Занимљиво предавање, едукативно,,
,,Предавачи су позитивни и комуникативни и
остварују добру интеракцију са учесницима семинара,,
,,Врло едукативно, искористиво у пракси,,
,,Може се много научити колико о понашању других
толико и о свом понашању и кориговању истог,,
,,Семинар је врло конструктиван, реализатори
семинара су се потрудили да нам семинар буде занимљив и применљив у пракси,,
Реализатори
јунског семинара:
доц.
др Јелена Минић
МА
Миљана Павићевић
МА Тијана Тодић
Јакшић
_________________________________________________________________________________
СЕМИНАР- ВЕШТИНЕ КОНСТРУКТИВНЕ КОМУНИКАЦИЈЕ- ПОНОВО је акредитован од стране Завода за унапређење образовања и васпитања, САДА за школску 2016- 17 и 2017- 18 годину
СЕМИНАР- ВЕШТИНЕ КОНСТРУКТИВНЕ КОМУНИКАЦИЈЕ- ПОНОВО је акредитован од стране Завода за унапређење образовања и васпитања, САДА за школску 2016- 17 и 2017- 18 годину
Чланови стручног тима ЦЕНТРА
ЕКВИЛИБРИЈУМ су аутори и реализатори СЕМИНАРА- ВЕШТИНЕ КОНСТРУКТИВНЕ
КОМУНИКАЦИЈЕ
СЕМИНАР- ВЕШТИНЕ КОНСТРУКТИВНЕ
КОМУНИКАЦИЈЕ- акредитован од
стране Завода за унапређење образовања и васпитања за школску 2016- 17 и 2017- 18 годину.
Основни подаци о СЕМИНАРУ
Каталошки број: 97
Каталошки број: 97
Компетенцијa:
K4
Приоритет: 4
Институција/ Филозофски фaкултет -
Косовска Митровица, Филипа Вишњића бб, Косовска Митровица
Особа за контакт/ Миљана Павићевић, miljanapavicevic@yahoo.com, 064/402-9090
Аутори и реализатори- Миљана Павићевић
и доц. др Јелена Минић, Филозофски факултет - Косовска Митровица, Катедра за
психологију.
Реализатори- Јелена Минић, доцент,
Филозофски факултет, Универзитет у Приштини, Кососвска Митровица; Биљана
Јаредић, доцент, Филозофски факултет, Универзитет у Приштини, Кососвска
Митровица; Миљана Павићевић, мастер психолог, Филозофски факултет, Универзитет
у Приштини, Кососвска Митровица; Драгана Станојевић, доцент, Филозофски
факултет, Универзитет у Приштини, Кососвска Митровица; Тијана Тодић Јакшић,
асистент, Филозофски факултет, Универзитет у Приштини, Кососвска Митровица;
Татјана Радојевић, доцент, Филозофски факултет, Универзитет у Приштини,
Кососвска Митровица.
Општи циљеви - Усвајање и развијање вештина
конструктивне комуникације код наставника и сарадника основних и средњих школа
и јачање способности да стечене вештине пренесу ученицима у циљу стварања
оптималног окружења за васпитно-образовни рад и општи развој.
Специфични циљеви- Развијење способности и стицање вештина за директно
изражавање свог мишљења и осећања и заузимање става; Способност препознавања и
разликовања пасивног и агресивног понашања, упознавање са последицама таквих
врста понашања и креирање нове врсте понашања – асертивног понашања; Усвајање
животне филозофије жеља уместо филозофије захтева; Упознавање и примена
основних техника комуникације, проширивање репертоара понашања; Стицање
способности препознавања манипулације и овладавање техникама избегавања
манипулације; Побољшање и развијање вештина комуникације у циљу конструктивног
решавања проблема између ученика, наставног кадра и стручних сарадника у
основним и средњим школама; Усвајање вештина конструктивног упућивања критике и
ТИ- ЈА порука.
Теме програма - Јачање самопоуздања и
самопоштовања; Пасивно и агресивно понашање; Отклањање ирационалних уверења;
Технике успешне комуникације; Позитивна психологија, Технике избегавања
манипулације; Бес; Конструктивно решавање конфликта; ЈА – ТИ поруке; Животне
позиције у учионици
Циљна група - Наставник разредне наставе,
наставник предметне наставе – основна школа, наставник предметне наставе –
гимназија, наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа, наставник
стручних предмета – средња стручна школа, наставник у школи за образовање
ученика са сметњама у развоју, наставник у школи за образовање одраслих,
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке,
балетске, ликовне), наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој
школи (музичке, балетске, ликовне), наставник изборних и факултативних
предмета, васпитач у предшколској установи, медицинска сестра – васпитач,
васпитач у дому ученика, стручни сарaдник у предшколској
установи, стручни сарадник у школи, сарадник (педагошки, андрагошки асистент и
помоћни наставник)
Број учесника- 30
Трајање - два дана (16 бодова)
Област - ВАСПИТНИ РАД
Цена по учеснику- 3 000 динара за оба дана. У цену је
укључен комплетан материјал са обуке, сертификат, ручак и освежење у паузама
(за оба дана)



Нема коментара:
Постави коментар